EVEN VOORSTELLEN


Mijn naam is Petra Kramer, sinds 2008 verricht ik middels mijn administratie- en secretariaatsservice
werkzaamheden voor diverse ondernemers met zeer uiteenlopende achtergronden en ondernemingen. 

Voorafgaand aan mijn ondernemerschap ben ik werkzaam geweest bij jonge kleine tot middelgrote bedrijven. 

Mijn functies waren o.a. Directie Assistent, Project en Management Assistent, Projectmanager en Director Operations & Customer Care. 
In deze functies was ik als rechterhand van diverse ondernemers breed inzetbaar.

Doordat ik veelal werkzaam ben geweest bij jonge groeiende ondernemingen heb ik de mogelijkheid
gekregen om naast administratieve, organisatorische en secretariële vaardigheden
ook veel kennis en ervaring op te doen met o.a. het (her)structureren van de organisatie en werk processen,
opzetten en structureren van en leiding geven aan de back office, klantenservice en klant-en project administratie. 

Ik ben allround, professioneel, klantgericht en praktisch ingesteld. 

Daar waar nodig werk ik samen met andere zelfstandige professionals uit mijn netwerk.